دختر ۲۲ ساله ای که صاحب بزرگترین لب جهان است ! + عکس
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 

یک دختر 22 ساله روسیه ای با تزریق 100 آمپول سلیکن ، صاحب بزرگ ترین لب جهان شده است.

«کریستینا رای» 22 ساله از شهر سانپترزبورگ در کشور روسیه با تزریق 100 آمپول سلیکن که مخصوص بزرگ کردن لب است، صاحب بزرگ ترین لب جهان شده است. گفته می شود او اکنون علاوه بر اینکه چهره واقعی و طبیعی خود را از دست داده، شبیه شخصیت های کارتونی شده است

یکی از عمل های جراحی که در چند سال اخیر در مناطق مختلف جهان در میان دختران رواج یافته، بزرگ کردن لب است. دخترانی که به این کار دست می زنند، می پندارند که زیبا تر می شوند در حالی که به اذعان همه کارشناسان زیبایی، این اقدام نه تنها بر زیبایی افراد نمی افزاید بلکه موجب کریه تر شدن چهره او می شود.

دختری که بزرگ ترین لب را دارد، بزرگترین لب جهان، جراحی زیبایی، تزریق آمپول بوتاکس، اعتیاد به زیبایی، آمپول سلیکن

 

در همین راستا «کریستینا رای» 22 ساله از شهر سانپترزبورگ در کشور روسیه با تزریق 100 آمپول سلیکن که مخصوص بزرگ کردن لب است، صاحب بزرگ ترین لب جهان شده است. گفته می شود او اکنون علاوه بر اینکه چهره واقعی و طبیعی خود را از دست داده، شبیه شخصیت های کارتونی شده است.

«کریستینا رای» طی اظهاراتی در این باره گفت: من به بزرگ کردن لب هایم اعتیاد دارم و تصمیم دارم به رغم هزینه بسیار زیاد و دردی که در این کار است، همچنان به بزرگ تر کردن لب هایم ادامه دهم زیرا با این کار زیباتر می شوم!!




ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:پاتوق جوانان , , عکس های جالب, بزرگترین لب جهان , دختر روسی, :: 3:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 630
بازدید دیروز : 447
بازدید هفته : 1077
بازدید ماه : 5265
بازدید کل : 199578
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی