تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان:به نقل از وب سایت اسرائیلی "تهران حیفا تل آویو" فرمانده سپاه قدس ایران، قاسم سلیمانی، همواره چهره کنجکاوبر انگیزی در رسانه های اسرائیلی به شمار می رود. این روزها تصاویر استثنایی وی سرتیتر روزنامه ها شده است.
به گفته رونن سولمون، محقق اطلاعاتی اسراییل و وبلاگر سایت «اینتالی تایمز -اطلاعات اخبار»: "من مطمئن هستم که سلیمانی با پوتین مخفیانه ملاقات کرده است. هدف اصلی ملاقات آنها، در مورد بحران فعلی سوریه بوده است. پس از برقراری جلسه فوق، سوریه سلاح های فراوانی مانند موشک های ضد تانک و ... دریافت کرده است.

تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل 



تصاویر استثنایی قاسم سلیمانی در روزنامه های اسرائیل



 مدرک کشتی هایی که به سمت سوریه برای رساندن انواع سلاح به راه افتاده اند را در دست دارم. بنابراین در طی این جلسه برای فروش سیستم موشک های ضد هواپیما S-300، توافق نکرده اند. روسیه به طور مداوم محموله های سلاح به سوریه ارسال می کند. فراموش نکنید که تا به حال چندین افسر سوری که مسئول تحویل سلاح های فوق بوده اند، ترور شده اند. علاوه براین سلیمانی با وزیر دفاع و رئیس اطلاعات روسیه ملاقات کرده است".

قاسم سلیمانی، بدون شک یک چهره بین المللی شناخته شده است. وی تجربه نظامی و عملیاتی اش را در جنگ بین ایران و عراق (دهه 80) و فعالیت در حملات  متعددی علیه کشورهایی مانند اسراییل، ایالات متحده آمریکا، فرانسه و برخی از کشورهای عربی کسب کرده است. وی از اواخر دهه 90 فعالیت خود به عنوان فرمانده نیروی قدس ایران را ادامه می دهد. نیروی قدس ایران مسئول پخش هزاران مبارز در کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان، یمن و برخی از کشورها در اروپا و آفریقا می باشد. 




ارسال شده در تاریخ : 12 شهريور 1394برچسب:, :: 14:15 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 4680
بازدید کل : 198993
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی