سرتیپ دوم ولی وند:دافوس ارتش اصل را بر مبنای بومی سازی آموزش گذاشته است
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: ما در این دانشگاه ترجمه متون خارجی را تا حدود زیادی تعلیق کردیم و در راستای اهداف آموزشی خود سعی داریم بیشتر از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده کنیم.

 امیر سرتیپ دوم ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) در مراسم گرامیداشت هشتادمین سالگرد تأسیس این دانشگاه گفت: ما در این دانشگاه ترجمه متون خارجی را تا حدود زیادی تعلیق کردیم و در راستای اهداف آموزشی خود سعی داریم بیشتر از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، او در ادامه با بیان اینکه تلاش ما بر این بوده که اعتبار علمی دافوس را افزایش داده و جایگاه آن را ارتقا بدهیم، افزود: به لطف خداوند و با همت و تلاش استادان و دانشجویان این دانشگاه و حمایت سلسله مراتب فرماندهی، دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از طرف وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان یکی از مطمئن ترین و سالم ترین دانشگاه های کشور شناخته شده است.

وی در ادامه افزود: در مسیری که گام برداشته ایم سعی کرده ایم اصلاحاتی را در روند آموزشی دانشگاه بر مبنای نیاز واقعی صحنه جنگ و نبرد ایجاد نماییم.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ادامه گفت: البته ما از علم و تحصیل دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور و نیز دانشجویانی که از ایران به کشورهای دوست مانند پاکستان، چین، روسیه، مالزی و عمان اعزام می شوند نیز بهره لازم را می بریم.

وی همچنین گفت: ما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور به خوبی استفاده نموده و سعی در توسعه فضاهای آموزشی و پشتیبانی آموزشی دافوس داریم.

در پایان این مراسم از فرماندهان اسبق و پیشکسوتان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تقدیر به عمل آمد.        

امیر ولیوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی 2 سال اخیر گروه جنگال و سایبری با توجه به تغییرات صحنه نبرد طراحی شده و پژوهشکده عالی جنگ نیز در سال گذشته مصوب شد که تاثیر زیادی در رشد علم و حوزه نظامی‌گری دافوس خواهد داشت.




ارسال شده در تاریخ : 26 مرداد 1394برچسب:, :: 22:56 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 447
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 4664
بازدید کل : 198977
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی