نام سران فتنه با عنوان وطن‌فروش در تاریخ به ثبت می‌رسد
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مصاحبه اخیر مایکل لدین، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در مورد درخواست‌های سران فتنه از‌ آمریکا برای مقابله با ایران گفت: سران فتنه برای رسیدن به اهداف و هوس‌های خود به دشمن متوسل شده‌اند آن هم دشمنی که مردم می‌دانند که چه قبل و چه بعد از انقلاب در صدد جفا به ملت ایران بوده است.

وی افزود: گرا دادن به دشمن برای اعمال تحریم علیه ایران توسط سران فتنه از نظر هیچکس نه قابل بخشش و نه قابل فراموش کردن است و این کار آنها در واقع وطن‌فروشی و خیانت به کشور است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما از ابتدا می‌دانستیم که دست سران فتنه در دست خارجی‌ها است و از روز اول هم بزرگان نظام می‌گفتند که سرنخ فتنه در خارج از کشور است و سران فتنه به امید عبث به شیطان راه فتنه را در پیش گرفتند و نام آنها در تاریخ به عنوان وطن‌فروش و خائن به کشور خودشان نامشان به ثبت رسیده است.

آلیا خاطر نشان کرد: سران فتنه به خاطر جاه‌طلبی و قدرت‌طلبی خود شیطان را برای دوستی انتخاب کردند و با این کار خود نفرت مردم را خریدند و این حرکت ننگین آنها در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در پایان گفت: شاید کسانی در کشور ما باشند که انتقاداتی را نسبت به مسئولان داشته باشند اما همگان نسبت به کشور و نظام تعلق خاطر دارند و این حرکت سران فتنه را بر نمی‌تابند.




ارسال شده در تاریخ : 26 مرداد 1394برچسب:, :: 22:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 5116
بازدید کل : 194293
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی