اللهم عجل لولیک الفرج...
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

 مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): یک روز در ایام تحصیل در نجف اشرف، پس از

اقامه نماز پشت سر آیت الله مدنی، دیدم که ایشان شدیدا دارند

گریه می‌کنند و شانه‌هایشان از شدت گریه تکان می‌خورد،

رفتم پیش آیت الله مدنی و گفتم: ببخشید، اتفاقی افتاده که این طور شما به گریه افتاده‌اید؟

ایشان فرمودند:

یک لحظه، امام زمان (عج) را دیدم که به پشت سر من اشاره نموده و فرمودند:

«آقای مدنی! نگاه کن! شیعیان من بعد از نماز، سریع می‌روند دنبال کار خودشان و

هیچکدام برای فرج من دعا نمی‌کنند. انگار نه انگار که امام زمانشان غایب است!»

 و من از گلایه امام زمان (عج) به گریه افتادم....

 



شرم دارم 


که بگویم :


" هیچکس یاد غریبی تو نیست،گریه کن جای خودت جای همه ... "

 




ارسال شده در تاریخ : 22 خرداد 1394برچسب:, :: 10:53 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1180
بازدید ماه : 4253
بازدید کل : 198566
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی