ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‎تابد/هیبت ایران و نظام اسلامی باید محفوظ بماند
پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‎کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت‎الله العظمی خامنه‎ای جمعی از معلمان سراسر کشور پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
ایشان فرمودند: هیبت ملت ایران و نظام اسلامی باید محفوظ بماند. دراین چند روز دو نفر از مقامات رسمی سیاسی آمریکا تهدید نظامی کردند. مذاکره در زیر شبح تهدید چه معنایی دارد. ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‎تابد.
 
رهبر انقلاب تصریح کردند: چرا غلط زیادی و تهدید به حمله نظامی می‎کنند. من در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا گفتم که دوران بزن و دررو تمام شده، پایتان گیر خواهد افتاد. ملت ایران متعرض را رها نمی‎کند. 
ولی امر مسلمین گفتند: آمریکا به مذاکرات کمتر از ما احتیاج ندارد تا بگویند ایران را پای میز مذاکره آوردیم و فلان مطلب را به او تحمیل کردیم. 
ایشان تاکید کردند: مذاکره کنندگان ما بروند و با رعایت خطوط اصلی مذاکره کنند، اما تحمیل، تحقیر و تهدید را هرگز تحمل نکنند. 
مقام عظمای ولایت افزودند: آموزش و پرورش کانون اساسی برای خلق دنیای آینده است. هرچه برای این دستگاه هزینه کنیم، هزینه نیست سرمایه گذاری است. مسئولان باید معیشت معلمان را مورد توجه ویژه و جزو مسائل درجه یک قرار دهند.



ارسال شده در تاریخ : 24 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 22:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی