پاتوق جوانان
سایت علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، دفاعی

افسران - امام خامنه ای: من دارم شمشیر میزنم.... جوانان انقلابی، آهای افسران جنگ نرم کجایید؟؟ امام ما داره شمشیر میزنه شما هنوز نیومدید توی میدون

 


ارسال شده در تاریخ : 7 تير 1395برچسب:, :: 22:2 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - هیییییییییس!

 


ارسال شده در تاریخ : 7 تير 1395برچسب:, :: 21:59 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - چه با صلابت می غُرد خامنه ایِ کبیر، فرزندِ فاطمه، جانشینِ بلامنازعِ خمینیِ کبیر

 


ارسال شده در تاریخ : 27 خرداد 1395برچسب:, :: 19:12 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 

عقب نشینی دبیرکل سازمان ملل از قرار دادن ائتلاف سعودی در فهرست نقض کنندگان حقوق کودکان، موجب رسوائی بان کی مون شد. شبکه العالم در گزارشی پرسیده است «عربستان، گزارش بان کی مون را چند خرید؟» سازمان ملل در گزارش اولیه خود به دلیل کشته شدن 510 کودک یمنی و زخمی شدن 667 کودک دیگر در اثر بمباران‌های ائتلاف سعودی در یمن، این ائتلاف را به سرکردگی دولت عربستان در فهرست نقض کنندگان حقوق کودکان قرار داده بود. صاحبنظران سیاسی معتقدند عبدالله معلمی، سفیر عربستان در سازمان ملل، با رایزنی‌ها و پرداخت رشوه کلان دبیرکل سازمان ملل را به خارج ساختن نام ائتلاف عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان حذف کرده است.


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:33 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - ♥اللهم احفظ قائدنا مرجعنا و ولینا امام خامنه ای♥

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - زیبا ترین سفره افطار ایران ......

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - انقلابی گری یعنی چی؟

چرا امام خامنه ای اینقدر روی انقلابی گری تاکید دارند؟


از شاخص های هر مسلمان انقلابی گری است"چرا اینقدر امام خامنه ای روی انقلابی گری تاکید دارند و مسئولان کشور را به انقلابی گری دعوت می کند"دشمن سالهاست در صدد نفوذ است و مسئله مهمی که بر ملت ما میخواهد تحمیل کند "جدای دین از سیاست است "و متاسفانه تا حدودی هم موفق شدند که تصمیم های مهم مسئولان بلد پایه ما را در حوزه سیاست معطوف سیاسی بازی کنند و از دیانت فاصله بگیرند"اما امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب تمام مسئولان را به انقلابی گری فرا میخواند "یعنی در تصمیمات مهم کشور از دیانت استفاده کنید "بدانید که خدا کشور ما را یاری می کند اگر کمک خدای متعال نبود انقلاب ما اینقدر قدرتمند نمی شود این مسئله را باید مد نظر داشت "که کشور ما با اتکا به قدرت خدای متعال انقلاب کرد و پیروز شد و تا الان هم که سر پا ایستاده با قدرت خدای متعال است و این خداوند است که مردم را نصرت میدهد "ما نباید فراموش کنیم این مسئله مهم را .

در یکی از دیدار های امام با مسئولان کشور اینگونه گفت بود که من کاری به اصلاح طلب یا اصولو گرا بودن شخصیت های سیاسی ندارم اما مسئولان سیاسی کشور باید انقلابی باشند "انقلابی گری یعنی اینکه پایبند عقایدمان باشیم "یعنی دشمن را بشناسیم گول خدعه های دشمن را نخوریم و همیشه مراقب تحرکات دشمن باشیم "یعنی غیر از خدای متعال به هیچ قدرتی اتکا نکنیم و همیشه همه جا یاد خدا باشیم و بدانیم خدای متعال ملت و کشور ما را نصرت میبخشد "انقلابی گری یعنی این.یعنی با تمام وجودمان برای ارمان ها بجنگیم .ان شالله مسئولان ما توجه داشته باشند که اکثر موفقیتهای کشور مدیون انقلابی گری مسئولان است "نمونه اش غنی سازی بود توسط فرزندان انقلابی این انقلاب صورت گرفت "ساخت بهترین موشک ها با برد 2000کیلو متر با انقلابی گری فرزندان این انقلاب صورت گرفت "لازم است بگویم انقلابی از خود هزینه میکند اما غیر انقلابی سرمایه های انقلاب را معامله و هزینه میکند .من توصیه ام اینه که انقلابی باشیم .


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

سردار علی فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره خاطره خود از دیدار شهید بابایی با حضرت امام راحل روایت می‌کند:

«آن روزها(سال 1364) ما عملیات بزرگی نداشتیم. شرایط سختی حاکم شده بود و ناگزیر به انجام عملیات‌های کوچک و محدود بسنده کرده بودیم. در آن جلسه، برادر «محسن رضایی» فرمانده سپاه در آن زمان گزارشی خدمت حضرت امام ارئه کرد و امام چند جمله‌ای با این مضمون فرمود که: «عزیزان من! هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید. به دشمن امان ندهید.»

در همان جلسه، عزیزی را دیدم که در صف اول نشسته و شانه‌هایش می لرزد. چهره‌اش از پشت سر قابل تشخیص نبود. رنگ لباسش قدری با یونیفرم ما تفاوت داشت و موی سرش کوتاه بود. ما آن روزها کلاه نداشتیم، ولی او کلاهی هم بر سر گذاشته بود. با بیانات امام شانه‌هایش می لرزید و داشت به نوعی عشق بازی می‌کرد. من به حال او غبطه خوردم و پیش خود گفتم، خدایا! این کجاست و ما کجاییم. چه احوال خوشی دارد.

حقیقتاً غبطه خوردم، ولی هنوز نمی‌دانستم کیست. یک لحظه نیم نگاهی به اطراف انداخت. دیدم عجب! این کسی نیست غیر از برادر شهیدم، «عباس بابایی»، فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران.

جلسه که تمام شد، رفتم جلو و با این عزیز بزرگوار معانقه کردم.

روزی خبردار شدم که اسم‌شان برای زیارت خانه خدا درآمده و باید همراه همسر محترمشان برای حج تمتع شرفیاب شوند، ولی به همسرشان گفته‌اند، شما بروید و حج به جا آورید،من هم انشاءالله در جبهه حج به جا خواهم آورد. شما بروید مکه، من هم می‌روم جبهه.

این اتفاق افتاد و همسرشان عازم مکه شدند. شهید بابایی هم عازم جبهه شدند و روز عید قربان،هنگام انجام عملیات‌های پی درپی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، هواپیمایشان مورد اصابت قرار گرفت و در راه خدا به شهادت رسیدند.»

ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - مثالی زیبا از استاد قرائتی.

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

افسران - داعش گرفتار سلیمان توست...

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، «شیخ حمید الهایس،» اعلام کرد تعداد زیادی سعودی در شمال رمادی و مناطق متعدد انبار حضور دارند و عامل بسیاری از عملیات های انتحاری نیز سعودی ها هستند و به طور کلی اندیشه تروریستی در منطقه منشأ سعودی دارد.

وی همچنین در واکنش به اظهارات اهانت آمیز سفیر عربستان سعودی در بغداد که شهر فلوجه را سرطان و ساکنانش را تروریست هایی توصیف کرده بود که باید کشته شوند، تاکید کرد دولت عراق باید به سخنان ثامر السبهان واکنش نشان دهد.

حمید الهایس تصریح کرد اولا اگر ساکنان فلوجه تروریست بودند چهارصد هزار نفر از آنها خانه و کاشانه خودشان را ترک نمی کردند. دوم آنکه در شهر فلوجه افراد تروریست حضور دارند و این انکار نشدنی نیست اما به این میزانی که السبهان گفته است نیست. علتش نیز جنگجویان عشایر فلوجه و انبار هستند که با داعشی ها در همه اراضی انبار می جنگند و جان فشانی‌های زیادی کرده‌اند.

وی تاکید کرد تروریست ها فقط در شهر انبار بیش از 30 هزار خانه را در شهر رمادی در استان انبار منفجر و همین رقم را نیز در فلوجه و مناطق دیگر ویران کرده اند. دولت باید پاسخ بدهد و مشخص کند چه کسی در این مناطق تروریست و چه کسی ضد تروریسم است.

 


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 19:24 :: توسط : محمد مهدی محسنی


ارسال شده در تاریخ : 24 خرداد 1395برچسب:, :: 18:30 :: توسط : محمد مهدی محسنی

 


ارسال شده در تاریخ : 6 خرداد 1395برچسب:, :: 19:32 :: توسط : محمد مهدی محسنی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 499
بازدید ماه : 5247
بازدید کل : 194424
تعداد مطالب : 2393
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

href=

كد موسيقي براي وبلاگ

دوست قرآنی